Emniyet Genel Müdürlüğü’ne Bayraktar TB2 takviyesi
19 Mayıs 2020
Cumhurbaşkanlığı Savunma Sanayii Başkanı Ismail Demir teslimatı yapılan Bayraktar TB2'lerle ilgili bir açıklama yaptı. Emniyet Genel Müdürlüğü’ne 3 adet Bayraktar TB2 teslimatı gerçekleştirildiğini açıkladı. Böylece envantere giren İHA/SİHA sayısı 110'a ulaştı.
Bayraktar TB2 İle İlgili Detaylara Buradan Ulaşabilirsiniz
Türk Savunma Sanayii çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor.
— Ismail Demir (@IsmailDemirSSB) May 16, 2020
Son olarak 3 adet #Bayraktar TB2 daha Emniyet Genel Müdürlüğüne teslim edildi.
Göklerde hür ve özgür... ????????✈️@Baykar_Savunma #İstiklâlveİstikbâlimizİçin #MilliTeknolojiHamlesi pic.twitter.com/aMJzt4xMfw
Sonraki Haber ASFAT'ta Üst Düzey Ziyaret
Sonraki Haber T129 Atak Teslimatları Devam Ediyor